söndag 9 juni 2013

Sommar

Så kom äntligen sommaren!
Vilken underbar långhelg vi har haft!
Sol, sol och åter sol! :)
Vi har i princip bott utomhus och bara njutit.
Vår gamla vita torparros blommar nu och doftar ljuvligt när man går förbi, att den sen har en miljon taggar låtsas vi inte om...
Imorse blev det en tidig tvåtimmars promenad runt en av sjöarna här, med medhavd frukost.
Ljuvligt!
En tur till Sweden Rock har också hunnits med.
Kanske en lite otippad kontrast, till vårt "dockskåpssöta"och vita hem, men det är hårdrock som gäller för mig och min A... ❤
Nu önskar jag er en fortsatt härlig sommarvecka!
Kram
Jenny





2 kommentarer:

Frida sa...

Härliga sommarbilder, låter skönt med en morgonpromenad med medhavd frukost. Det är sådant som jag gillar med sommaren :). Sweden rock har jag aldrig varit på, har bara åkt förbi området och det verkar vara hur stort som helst,
Må så gott!
Kram Frida

idémakeriet sa...

Jag önskar dig en jätte skön midsommarhelg.
Njut av det goda!
Soliga kramar Gerda