söndag 2 mars 2008

Tre hyllor från Ellos

Hemma hos oss finns det tre olika hyllor från Ellos som jag gillar skarpt. Ibland har de fina grejer till hyfsade priser, om man kollar runt och jämför liknande grejer på "fina gatan". Min tallrikshylla köpte jag därifrån för några år sedan. Den rymmer mycket och är rolig att pynta och ändra om på emellanåt.

Här har vi en badrumshylla som aldrig är använd för ändamålet. Jag har den alltid utomhus på sommaren till mina perlargoner. Rosten har jag därför fått på köpet:)


Slutligen en hatthylla som också går i lantlig stil. Tilläggas kan att många av mina quiltar också är köpta på Ellos.
Snart ny vecka igen! Må så gott allihop!
Kram!
Jenny

53 kommentarer:

Kamomilla sa...

Visst är det kul att man kan göra såna fynd på Ellos, av alla ställen!
Själv har jag just beställt en symaskin därifrån. Nu ska det äntligen sys!!

Frida sa...

Vilka fina hyllor. Jag kanske får kolla på ellos sortiment.
Ha en trevlig söndag!
Kram Frida

Ulli sa...

Visst har Ellos mycket snyggt på heminredningsfronten.

Ha en fortsatt bra dag!
Ulli

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Tjusigt!
Känner igen den där badrumshyllan, funderade nog också på den.
Har man tur går det att hitta fynd på ellos. Vackra bilder! Hur mår mamma katt och de små idag?
Ha det gott!
kram
nina

sommar-rummet sa...

Inte visste jag att Ellos hade så många olika o snygga hyllor. Förknippar dom bara med kläder... där ser man... Det förra inlägget var väldigt mysigt, som taget ur boken du har bakom...Kram

Linda sa...

Måste bara säga..Vilket jätte fint hus, och så mycket fint! Kommer absolut kika in här fler gånger!

Solsjö - Under en vind sa...

Tycker att deras sortiment när det gäller hem och inredning varit bra ganska länge och det är dina hyllor bra exempel på! Jättefina!

Ha det gott, kram!

Stämningsfullt sa...

Åh den där hatthyllan var ju jättefin! Jag vill ha en ny hatthylla så nu ska jag kika in på ellos och se om de har den kvar!
Ha en bra kväll.
Kram!

lottens vita och gröna sa...

oj så fina! badrumshyllan var ju underbar! ska nog ta och kolla in där lite! kram lotten

Beas sa...

Åhhh..älskar den första hyllan...den verkar så rymlig och ha ett visst djup.

Kanske ska kika in på Ellos?

Funderar Bea

Färjtorp sa...

Superfina hyllor!! Man skulle nog inte gissa att de kom ifrån Ellos. Men ibland gör man fynd även där.
Kram Johanna.

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hm nu måste man nog kolla in ellos lite bättre.kram irene
ps dom hyllerna är så fina.

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Hej jag visste ej att man kunde göra möbelfynd på Ellos ,tack för tipset mvh Maria

Kalkstenssommar sa...

Om man bara har en sakletarblick så kan man hitta bra grejer överallt. Å det har du verkligen!

Dina bilder är alltid så fina.

Kram L

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! I dag bestemte jeg meg for å besøke litt andre blogger enn de som står på min ,og så havnet jeg hos deg!! Nydelig blogg med vakre bilder. Er også glad i å blande gammelt og nytt, billig og dyrt, supert at man kan få hyller hos til eksempel Ellos og få dem til å passe inn i et hvitt landlig miljø, ikke alltid nødvendig å vende nesen mot Frankrike , hi,hi. Takk for inspirasjon og velkommen på besøk til min blogg skal du være.Ha en vidunderlig kommende uke.
Lisbeth

Tonje sa...

For noen nydelige hyller og så vakkert som du har dekorert...ja noen ganger har ellos masse flotte ting og til rimlige priser...har selv kjøptquilter der fra

Jenny Oak Fae sa...

Fina hyllor allihop! Och visst kan man hitta fina saker på Ellos :)

Jag har ju precis beställt från Jotex, Ellos äger ju det företaget också nu, jag har skrivit om vad jag beställde på min blogg ;)

Kram, Jenny

<3

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jättefina Ellos-hyllor allihopa! Har sett att de har en del fint ibland, men jag har aldrig beställt något faktiskt...

HAr kollat runt på din blogg lite, och måste säga att det ena vackra inlägget är ju följt av det andra! Wow!

Ha en fin måndag!
Kram Hanna

Karin i Villa Grå sa...

Kommer de från Ellos? *gapar av förvåning*

Jag måste börja kolla in postorderföretaget i Borås, för jag har sett i flera bloggar att de har mycket fint. Vilka fördomar jag har, jag kan liksom inte komma över den där töntstämpeln som Ellos hade förr...

Din rostiga badrumshylla är ju bara så läcker! Om jag får tag i en liknande åker den också ut i trädgården :-)

Kram!

Karin

spetsar och änglar sa...

Jättefina hyllor!!!

Kram Heléne

Anonym sa...

Känns som att jag måste kolla in Ellos i kväll. Men jag vet att dom ibland har riktigt fina saker . Min syster har ett vitrinsskåp med krysspröjs därifrån och det är jättefint.
Mvh Susanne

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Visst finns det mycke fina saker på ellos.Tycker att de har skärpt till sig på många firmor.Kul när man kan fynda.

Härliga saker du köpt.
Kram Pernilla

My White Cottage sa...

Underbara fynd från Ellos! Tack för tipset!! Hatthyllan är så ljuvlig...

Önskar dig en fin vecka!
Kramar Jenny

Änglar och lavendel sa...

Jo, man kan hitta fina saker på Ellos. Fina saker du hittat!

Åååhhhh, va mysigt med kattungar! Kan du inte visa en bild på de små liven när de blivit lite större?

Ha en trevlig dag! Kram Biggan

n o r d i n g å r d e n sa...

Den reklamen borde Ellos var lycklig över! Så fina de hyllorna var och de gjorde sig verkligen bra hos dig, så snygga! Tallriskhyllan ser ju ut som från vilken inredningsbutik som helst! De andra två var snygga de med! Jättekul att få se och tack för tips! Mari.

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja oj...jag har hittat mycket fint hos Ellos. Har också toahyllan, men i den större storleken och den har inte heller hamnat där den skulle =) Jag har min i uterummet!
Kram Anita

Unknown sa...

Ellos har verkligen spottat upp sigt under senare år! Snyggt!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Änglahem sa...

Fina hyllor du har!! Tallrikshyllan är jag lite lätt avis på...! Mitthyllan har jag också. Tycker att Ellos haft väldigt fina och bra möbler de senaste åren, får nog säga att töntstämpeln har de fått bort! Delar av våra badrumsmöbler är därifrån, och vi är jättenöjda!!

Ha det gott!
Kramar
Ulrika

Jenny Oak Fae sa...

Varsågod för tipsen :)

Bara kul att dela med mig av shoppingtips, så att även andra kan få fynda!

Kram, Jenny

<3

Ljuva ro sa...

Nu måste jag genast kolla in Ellos! Vill så gärna ha en tallrikshylla, men maken vill gärna bygga en, så jag får nog vänta på att han får tid mellan utbyggen och renoveringar!

Sandhem sa...

den sista hyllan är den inhandlad nu? jag hittar den inte på ellos hemsida nu iaf.
tack för en underbar blogg.
man bara njuter.

Marie sa...

Vilka fina hyllor och så vackert du har dekorerat dem! Får nog ta och kika in på Ellos sida.

Kram Marie

En inredoholic sa...

DU SKÄMTAR är den vackra tallrikshyllan från Ellos! Vill ha!!!!! Letar precis efter en sådan. Finns de fortfarande i sortimentet? Hur bred är den ?

Ha en underbar tisdag!
Kram
Jannice

Evas Paradis sa...

Är också helt galen i hyllor av alla de slag ... dina är verkligen fina!
Gillar det vita proslinet mycket :-)
Kram Eva

linnea-maria sa...

Hej
JA DET var verkligen fina grejer. Man är tyvärr alldeles för dålig på att kika i postorder för man tror att det är svenssonprylar. Kan rekommendera dig att kika in hos Jotex, de har en fågelbur och ett växthus som är jättefina just nu /linnea-maria

Magdalena sa...

Du har det vakkert i ditt hjem, Jeg skulle gjerne flyttet like inn...
Kram från Magny

faster atta sa...

Ellos har mycket fint ibland, hela vår hallmöbel är köpt därifrån. Din hatthylla är underbar!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Man glömmer bort att det finns så mycket fint på Ellos... Borde nog titta lite i katalogen!
Kram
Marie

Anonym sa...

Ellos har ju faktiskt ett väldigt bra utbud tycker jag så inte är det konstigt att du fyndar där :D

Anonym sa...

Hej! Fin fina hyllor!
Jag måste gå in på ellos någon dag och ta en titt. De har mycket fint där. Och bekvämt att handla över internet.
Må så gott och tack för tipsen!

My lovely cottage sa...

Wauw, i believe the picture with the plants could be right out of a magazine. The style is perfect, so loose, not overdone at all. Big compliment. Yvonne

MODERN COUNTRY sa...

Men oj, så vakre hyller du har i ditt hjem!! Å så dyktig du er på å style og dekorere også. Dine fat og mugge liker jeg veldig!
Aina

Vitt Hemma sa...

Att Ellos hade så snygga hyllor... Måste börja kika in där oftare!. Tallrikshyllan skulle bli fin hos mig... :o)

Kram sofi

Anonym sa...

Det märks inte att hyllorna är från Ellos, skulle kunna tänka mig att de kommer från någon inredningsaffär.
metrobloggen.se/piffaochpuffa

H A N N A S - F O R M sa...

Så fint du har...verkligen vackert med "blomhyllan"..Ja, tänk vad man kan hitta om man har rätt ögon...och sinne som du har!

KRAM
Hanna

White Season sa...

Underbara bilder, och här blir man sugen på att titta in på Ellos sida :-) Hur fint som helst! Du ger mig inspiration. Kram och trevlig helg, Malin

Evelinas hus sa...

Ellos kan förvåna, det har jag märkt tidigare. Dina hyllor är jättefina och fint arrangerade.
Kram Caroline

Malin - I min trädgård sa...

Jag måste säga att de var fina allihopa, förstår varför du gillar dem. Men min favvo var nog ändå badrumshyllan... den hade passat perfekt här hemma. Fina!

Linneagården sa...

JÄTTEFINA HYLLOR ALLA 3. MAN TROR JU INTE ATT DE ÄR FRÅN ELLOS....MEN TUR ÄR VÄL ATT MAN KAN HITTA SNYGGA SAKER TILL HYFSADE PRISER IBLAND.
HA DET GOTT /madelene

Myrrabutiken sa...

Jättefint alltihopa, nu ska jag visa min andra hälft dina fina golv...så kanske jag oxå får det gjort snart:)Jag kikar snart in igen, fin blogg:)Går det bra att jag länkar?Kram jenny

Tankar tar tid sa...

Det är ju kul att man kan hitta sådana fynd på Ellos. Jag skrev ett inlägg om postorder nyligen och hur besviken man blir på sakerna man skickar efter men det stämmer inte här. Din hyllor är jättefina.

Kramar Christina

Fru Timotej sa...

Jätte fina! Om du handlar på Ellos eller Josefssons kan du få massor av rabatter av mig.Kika in på mina blogg under rubriken "Rabatter"
http://yummywithtummy.blogspot.com/

Varma hälsningar Yummy Tummy

Mrs Small Town sa...

Hej hej,

Jag skiver till dig för att jag hittat en sådan fin bild på hatthylla på Ellos på din blogg.

Jag undrar om det är ok att jag publicerar bilden på min blogg, med hänvisning + länkning till dig så klart :-)

Du kan se bilden på min blogg. Lova att du hör av dig (smalltownstyle at hotmail.com) om du inte tycker att det är ok!

Med vänliga hälsningar
Sara Small Town

http://smalltownstyle.blogg.se/